SINAV ESNASINDA HEYECAN NASIL GİDERİLİR? HOW TO TROUBLESHOOT EXCITEMENT DURING THE EXAM?




sınav sırasında heyecan nasıl yenilir ile ilgili görsel sonucu
Herkese yeniden merhaba! uzun zamandır yazı yazmıyordum.Kusura bakmayın bugün sizlere sınavlarda herkesin başına gelen sınav esnasında heyecanlanma hakkında bilgiler vereceğim. Umarım yazımı beğenirsiniz.İYİ OKUMALAR...Sınav esnasında heyecanı nasıl yenebiliriz? Garip karın ağrısı,ve korkuyu nasıl aşarız? hepsinden gelin beraber bahsedelim.TEOG,YGS,KPSS vb. sınavlarına  giren insanlar sınava girdikleri andan beri bu durumu görürler.Bunu önlemek için  birinci olarak kendimize güvenerek ikinci olarak bu sınav evet hayatımız için önemli ama hayatın sonu olmadığını unutmayarak  üçüncü olarak sınav esnasında arada sırada molalar vererek .Bu heyecanı az da olsa bastırır.Tabi molaları uzun tutmayalım 1-2 dakika mola vermemiz bizim için yeterli olucaktır. Sınav esnasında bize iyi gelsin diye naneli şeker - bitter çikolata yiyelim. Naneli şeker biz farkında olamasamakta hem karın ağrısını hemde heyecan az da olsa giderir. Bitter çikolata sevmeyenler sadece naneli şeker de yiyebilir neden bitter çikolata değilde sütlü çikolata yiyemeyiz çünkü bitter çikolatanın verdiği acılık bizi daha dinç tutar nedeni ise eğer biz bitter çikolata yerine sütlü çikolata yersek sütlü çikolatanın içindeki süt ve çikolata birleşince bazı insanları bazı değil hatta çoğu insanları sınav esnasında mayıştırabilir.Bu durum bizi baya kötü yönde etkiler.Bana sen bu yaşta bunları nasıl biliyorsun diye sorular sorabilirsiniz.Ama unutmayın bende sınavlara giriyorum ve bende de bunlar olabiliyor.Umarım bu yazımla size yardımcı olabilmişimdir.Umarım bu yöntemler işinize yarar.HOŞÇAKALIN...

Yazdıklarımın ingilizcesi:
Hello everyone again! I didn't write for a long time.Sorry that happened to you today excited about the exams during the exam I'm going to give information to everyone. I hope you like my writing.Good read...the excitement during the exam, how can we win? Strange abdominal pain and fear how can we hang? let it all come together.TEOG,YGS,KPSS, etc. in each test, people they see the situation from the moment they enter the exam.To avoid this, relying on ourselves first and secondly, this exam is important for our life yes, but life keeping in mind that giving occasional breaks during the exam is not the end of the third .This suppresses a little excitement.Of course, I won't keep long breaks that we give a 1-2 minute break will be enough for us. Us Mint during the exam so a good may come - eat dark chocolate. Mint olmasak and abdominal pain excitement immediately aware of little fixes. Just eat those who don't like dark chocolate Mint, dark chocolate why dark chocolate not the milk chocolate we can't eat because could the bitterness of dark chocolate instead of milk chocolate if it keeps us more alert we are the reason we eat, the milk in milk chocolate and the chocolate together mayistirabi most people not even some people during the exam.This affects us in a pretty bad way.Me to them at this age so that you know how you can ask questions.But I'm going on my exams and I remember, too, they can happen.Hopefully this article I hope I could help you with.Hopefully these methods work for you.GOODBYE...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

#9.SINIF BİYOLOJİ DERS NOTLARI#

LİSEYE GEÇENLER İÇİN TAVSİYELER,NELER YAPILMALIDIR?